12.10.2020r.
|
| MAH00379 |
22.06. Poniedziałek
19.06. Piątek
19.06. Zajęcia kształtujące kreatywność
15.06. Poniedziałek
10.06.Środa
10.06.Matematyka
| kl8_na_10062020_r_sroda_2_lekcje_–_matematyka_.pdf |
09.06. Wtorek
09.06.Matematyka
| kl8_na_9062020_r_wtorek_2_lekcje_–_matematyka_.pdf |
08.06. Poniedziałek
08.06. Fizyka - test będzie wysłany o godz. 12.45
05.06. Piątek
{file149117}
04.06. Czwartek
04.06. EDB i 05.06. Język niemiecki
03.06. Środa
03.06.Matematyka
| kl_8_na_3062020_r.rtf |
02.06.Wtorek
02.06.Matematyka
kl8_na_2062020_r_wtorek_2_lekcje_–_matematyka.pdf
01.06. Poniedziałek
01.06. Fizyka spotkanie online o godzinie 11.50
29.05. Piątek
29.05. Zajęcia kształtujące kreatywność
28.05. Czwartek
29.05. Zajęcia kształtujące kreatywność
27.05.Środa
27.05.Matematyka opis lekcji znajduje się w temacie 2 z dnia 26.05.2020 r.
26.05. Wtorek
{file140618}
26.05.Matematyka kl8_na_26052020_r_wtorek_i_na_27052020_r_tj_sroda__po_2_lekcje_–_matematyka.rtf
25.05. Poniedziałek
22.05. Piątek
22.05. Zajęcia kształtujące kreatywność
21.05. Czwartek
20.05. Środa
20.05.Matematyka https://docs.google.com/document/d/1YHeZLLIU0HCS3EoelaLkit_Y7-_uYMi7cxOr-ixUJVY/edit?usp=sharing
19.05. Wtorek
19.05.Matematyka https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vSqd55VvatzvDLsY3skr-trv6EE_TV2RNSNrXqGFi90I37YFPKMJQr60oF01GfrGg/pub
18.05. Poniedziałek
15.05. Piątek
15.05. Zajęcia kształtujące kreatywność
14.05. Czwartek
13.05. Środa
13.05.Matematyka https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vSbaD5U53fCBDFRiYaz5Is7q69GbwLRariqqZh6Hxvl0xYiSWYFNXeiEGrG0eyZtg/pub
12.05. Wtorek
12.05.Matematyka https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vThZ_vfI5pwKu5-OO6_vKwjfiCp7O9CWzCd3cU5Tx1AZtsT201Ju_5I0rJiLWn_uw/pub
11.05. Poniedziałek
08.05. Piątek
08.05. Zajęcia kształtujące kreatywność
07.05. Czwartek
06.05. Środa
06.05.Matematyka https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTeNmz3ZDhPKadtSyLWDgejUS_sseeGZB7nt0_DjiyJAT_2GALbfm2bXC208HXwKw/pub
05.05. Wtorek
05.05.Matematyka https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vQNJ1IvwYpGfEw8xF7XCXmz4Wv4JS1BnnLxwGmKWNI8vzD8FeDctY1i5LESMqKKrw/pub
04.05. Poniedziałek
30.04. Czwartek
29.04. Środa
29.04.Matematyka https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vT3OvoNgPS5gUQ-YCLOxZEitejy2X82onmkDe7hIDlWHOWTQh0Pxo_f5LDh58RYag/pub
28.04. Wtorek
28.04.Matematyka https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vQVpfq6Nqe_1HC1V7mdnCebnSiDyN1hrfTWGKXW1SmOZK83Ntdn72ShEdvRCs5diA/pub
27.04. Poniedziałek
27.04. Język polski - test dostępny od godziny 8.45.
24.04. Piątek
24.04. Zajęcia kształtujące kreatywność
23.04. Czwartek
22.04. Środa
22.04.Matematyka - Sprawdzian
21.04. Wtorek
21.04. Język polski
21.04.Matematyka https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vQ0TO7l2s6DcqysGOl5G47Ex4AwbE76k5GIMCD1N1dwXo7DxMVy-sA5x_VYgzIJBg/pub
20.04. Poniedziałek
17.04. Piątek
17.04. Zajęcia kształtujące kreatywność
17.04. Język niemiecki 1 Język niemiecki 2 47 48
16.04. Czwartek
15.04. Środa
15.04.Matematyka https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vQHw29VNA3H8GTHt_7xUw2YTN-dsK7yCL3KniQQdFQhU1Zth_HS3UipRZZs27H1GQ/pub
08.04. Środa
08.04.Matematyka https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vT3eCHFdBBurLverGptQ7zNInNe14CRjuTs796eSCwfJkeBvDbxE5NKsNfpZtnhWA/pub
07.04. Wtorek
{file98642}
07.04.Matematyka https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vSV5AaNEVCZtTvWj54WHBi_ZolNM85ZphCDmXBjZKC69nkNaBvRZBZZXwZ2mQvwgQ/pub
06.04. Poniedziałek
03.04. Piątek
03.04. Zajęcia kształtujące kreatywność
02.04. Czwartek
01.04. Środa
01.04.Matematyka
31.03. Wtorek
{file89738}
31.03.Matematyka
30.03. Poniedziałek
27.03 Piątek
{file87884}
26.03 Czwartek
JĘZYK POLSKI
{file77041}
{file77043}
Proszę każdego dnia napisać jedną stronę dziennika pt.,, Czasy walki z wirusem”.
Mają to być Wasze wrażenia i przemyślenia na temat tego, co się u Was dzieje , jakie podejmujecie decyzje, jak to wpływa na Wasze kontakty. Proszę raczej nie opisywać co robicie w ciągu dnia, a skupić się na emocjach, uczuciach , przeżyciach.
Te prace pisane w ciągu pierwszego tygodnia przesyłamy do Martyny Grzyb przez internet.
Proszę również o redagowanie krzyżówek obejmujących słownictwo poznane na lekcjach polskiego:
Np.: Nazwy środków stylistycznych występujących w wierszu.
Pytania dotyczące omawianych lektur.
Liczę na wasze pomysły!
Przesyłamy do Martyny.
Na stronie https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje – szkoła podstawowa – klasa – przedmioty proszę o przerobienie podanych tam tematów.
Testy powtórkowe do zrobienia i odesłania do MG.
MATEMATYKA
Proszę uczniów o pracę z podręcznikiem do matematyki na stronach od 147 do 234 - jest to CZĘŚĆ DRUGA - POWTÓRZENIE. Należy:
1) przypominać i utrwalić sobie wiadomości wymienione w tematach SPRAWDŹ, CZY PAMIĘTASZ - jest 5 takich tematów.
kl.8 - Do wykonania dnia26.03.2020 r. - czwartek.
- W zeszycie zapisać temat ze str. 156 z podręcznika.
- Zapisać w zeszycie rozwiązania następujących zadań: Zad. 3, 4, 8, 10, 11, 13 str.156 i 157
Bardzo proszę o zapoznanie się tematem "Obieg materii i przepływ energii w ekosystemie" oraz proszę wykonać ćwicznie 3 i ćwiczenie 6 do zeszytu. Pozostałe ćwiczenia proszę zrobić online.
https://epodreczniki.pl/b/obieg-materii-i-przeplyw-energii-w-ekosystemie/Psa2cUlCm
Bardzo proszę o zapoznanie się z tematem "Symbioza i jej rodzaje". Proszę o wykonanie do ćwiczeń interaktywnych 2,5,6 oraz zapisanie odpowiedzi do zeszytu przedmiotowego. Prosze również o przesłanie odpowiedzi w formie zdjęć na e-mail j.wilk@koniusza.pl .
https://epodreczniki.pl/b/symbioza-i-jej-rodzaje/PpL4STjBH
GEOGRAFIA
Bardzo proszę zapoznać się z tematem "Przegląd stref krajobrazowych Ziemi" rozdział 1,2 oraz wykonanie z rozdziału "Zadania" ćwiczenia 1,2,3 - ćwiczenie 2 do zeszytu przepisać. Przypominam o konieczności pracy z mapą polityczną Ameryki- Północnej, Południowej i Środkowej zgodnie z wcześniejszymi uzgodnieniami.
https://epodreczniki.pl/a/przeglad-stref-krajobrazowych-ziemi/DATn9FzVG,
Witam serdecznie
Bardzo proszę o przeczytanie tematu nr 18 z podręcznika. Do zeszytu proszę wypisać formacje leśne Kanady.
Pomocny może być film
https://www.youtube.com/watch?v=QyPgz-DEMyE
Życzę miłej pracy
JĘZYK ANGIELSKI
1. Proszę rozwiązać przykładowy egzamin ósmoklasisty https://testy.dlaucznia.info/s/5024/81091-angielski-zadania/4549991-przykladowy-egzamin-osmoklasisty-z-angielskiego-online.htm
2. Proszę nauczyć się słówek ze strony 84 z podręcznika. Rozdział 10- sport.
3. Proszę o powtarzanie i utrwalanie czasowników nieregularnych ( str. 140 podręcznik).
4. Zadania 1,2,3 str. 98, zeszyt ćwiczeń.
5. Proszę przypomnieć sobie liczebniki główne i porządkowe na podstawie tabeli str. 99 w zeszycie ćwiczeń.
6. Proszę o wpisanie do zeszytu zad. 2i 3 str. 89 , oraz 1 i 3 str. 91 w podręczniku.
7. Przypominam o konieczności uzupełnienia karty pracy otrzymanej na ostatnich zajęciach (zadania nr 1,4,5 i ułożenie pytań w zadaniu na drugiej stronie karty pracy).
HISTORIA
Na oficjalnym profilu Muzeum Powstania Warszawskiego na www.facebook.pl od poniedziałku 16.03 oglądamy lekcje historii online:
godz. 9.00 – zwiedzanie Muzeum Powstania Warszawskiego,
godz. 10.00 lekcja dla klas 7-8.
Na stronie https://www.gov.pl/web/zdalnelekcje – szkoła podstawowa – klasa – przedmioty proszę o przerobienie następujących tematów:
2. Powojenna odbudowa
2 TYDZIEŃ
JĘZYK NIEMIECKI
Podręcznik str. 62 (nauczyć się artykułów spożywczych)
Według wzoru z podr. zad. 1 str. 62 napisz, co jadasz i pijesz na śniadanie (w zeszycie)!
Zeszyt ćwiczeń str. 64, zad 1, 2 (odtworzyć sobie kod QR na komputerze lub telefonie), zad. 3 i 4 str. 64
Podr. str. 63 Zapisać proszę do zeszytu rzeczowniki oznaczające dania/potrawy (z rodzajnikami)
Podr. Zad. 3 str. 63, Zad. Zapisać do zeszytu, co jesz na obiad (4-5 zdań)
Zeszyt ćw. zad. 5 i 6 str. 65
Podręcznik Grammatik kompakt str. 69 pkt. 1 odmiana czasownika möchten [myśten]- chcieć (formy na pamięć), prześledzić przykłady w tabeli (są też po polsku)
Podr. zad 4 str. 63 (zapisać do zeszytu swój dialog)
Zeszyt ćw. zad. 7 i 8 str. 65
Materiał można sobie podzielić w nauce, jak komu pasuje. W razie wątpliwości, proszę o kontakt.
Życzę miłej pracy.
EDB
Urazy kości (powtórka)
Oparzenia i odmrożenia str. 104-108
https://www.dlanauczyciela.pl/29981,film-poparzenie-mov
FIZYKA
Przeczytać rozdział "Źródła i właściwości światła światła" w zeszycie napisać notatkę w punktach wg schematu: czym jest światło widzialne, jaką ma długość i szybkość, wymienić naturalne i sztuczne źródła światła.
CHEMIA
Przeczytać rozdział o metanie i etanie napisać w zeszycie ich wzory strukturalne i sumaryczne, wypisać ich właściwości i zastosowanie.
DORADZTWO ZAWODOWE
Temat: Wolontariat – wstępem do kariery.
Wolontariat to świadoma, dobrowolna i bezpłatna, działalność na rzecz innych, wykraczająca poza związki rodzinno-koleżeńsko-przyjacielskie
FORMY WOLONTARIATU: wolontariat ciągły, czasowy lub incydentalny,
przykłady: ciągły (np. przez wiele miesięcy przychodzi się do wybranej fundacji, rodziny czy innej instytucji i wykonuje się swoje obowiązki), czasowy (np gdy angażuje się w działania tylko podczas wakacji) albo incydentalny (np na jedną akcję)
Teraz zastanówcie się i odpowiedzcie na pytania: kto może być wolontariuszem?, jakie cechy i umiejętności posiada wolontariusz? Następnie obejrzyjcie film promujący wolontariat ze strony internetowej https://www.youtube.com/watch?v=hGEE1-6mrwM [dostęp: 14.11.2017]
Podsumujmy naszą lekcję:
1. Wolontariat uwrażliwia na potrzeby innych. Pozwala dostrzec drugiego człowieka z jego zmartwieniami, problemami.
2. Pracując na rzecz innych, również inwestujemy w siebie. Jest to dobre przygotowanie do podjęcia pracy zawodowej. Różnorodność działań, jakie może wykonywać wolontariusz, pozwoli poznawać różne środowiska pracy i zawody, co może ułatwić podjęcie decyzji o wyborze zawodu.
3. Dzięki nowym doświadczeniom możemy rozwijać swoje umiejętności, uczyć się nowych rzeczy. Poznawać także zasady działania organizacji. Poznajemy swoje mocne i słabe strony, co pozwala na określenie swojego potencjału, a także pokazuje, nad czym jeszcze warto popracować.
4. Praca wolontariusza daje szansę na sprawdzenie się w nowych działaniach, na nowych stanowiskach. Dzięki temu zdobywa się kwalifikacje, co uczyni nas bardziej atrakcyjnymi w oczach potencjalnych przyszłych pracodawców. Pracę wolontariusza można (i należy) wpisać do CV. Będzie to niewątpliwie postrzegane jako atut, ponieważ jest to wyraz aktywności zawodowej, otwartości.
5. Podczas rekrutacji do szkół ponadpodstawowych za wolontariat można otrzymać dodatkowe punkty.
6. Wolontariat jest ciekawą formą spędzania czasu wolnego. Pozwala oderwać się od codziennych zadań i obowiązków. Ubogaca, dodaje energii i daje ogromną satysfakcję.
Jeśli macie pytania podaję e-maila do kontaktu : pedagog.doradcazawodowy@op.pl
GODZINA WYCHOWAWCZA
Witajcie moi Kochani. Niestety nadal nie możemy się wspólnie spotkać na godzinie wychowawczej w naszej klasie. Dlatego kilka takich wskazówek do tego jak mądrze korzystać z wolnego czasu w obecnej sytuacji i nie zwariować.
Mamy trudny czas, który wymaga od nas wszystkich duże wysiłku, spokoju i zdrowego rozsądku. Przejrzyjcie prezentację, którą przygotowałam SPECJALNIE DLA WAS.
Magda Łukasiewicz
Prezentacja: Jak spędzić czas z rodziną i nie zwariować
https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/412/cms/szablony/54187/pliki/informatyka_78.pdf